هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا / ایران با کویت، چین و چین تایپه همگروه شد-راهبرد معاصر

هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا / ایران با کویت، چین و چین تایپه همگروه شد

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در قرعه کشی مجدد رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت، چین تایپه و چین در گروه D همگروه شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 15
کد خبر: ۲۵۴۵۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه‌کشی جدید دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا امروز، پنجشنبه، ۲۵ مرداد، در اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال نوجوانان با تیم‌های ملی نوجوانان کدیت، چین تایپه و چین در گروه D همگروه شد.

۱۳ کشور ایران، کره جنوبی، عربستان، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، عراق، هند، امارات متحده عربی، چین، اردن و چین تایپه متقاضی حضور در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا هستند که براساس دستورالعمل AHF (فدراسیون هندبال آسیا) در سه گروه سه تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به این شرح است:

گروه A: کره‌جنوبی - بحرین - عراق

گروه B: اردن - ژاپن - هند

گروه C: عربستان- قطر - امارات متحده عربی

گروه D: ایران - کویت - چین تایپه - چین

گفتنی است در حالی‌که روز ۱۳ اسفند ماه سال گذشته قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور مسئولان فدراسیون هندبال آسیا در تهران برگزار شده بود، اما این کنفدراسیون به یکباره و به دلایل غیر ورزشی اعلام کرد امکان برگزاری این رقابت‌ها در ایران میسر نیست و کشور اردن را میزبان این رقابت‌ها معرفی کرد بنابراین قرعه‌کشی این بازی‌ها یکبار دیگر برگزار شد.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی اردن برگزار خواهد شد. تیم ملی نوجوانان کشورمان در دوره قبلی این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار